Co si dávat na svačinu mezi hlavními jídly?

Největší chybou při hubnutí je – nejíst pořádně a jíst málo. To jsou chyby nejčastější, nejstrašnější a s největším dopadem na váš organismus. Proto bychom se měli starat o všech pět jídel denně – snídani, oběd, večeři i dvě svačiny. No jo, na oběd a večeři, to bychom věděli. Na snídani se vždycky něco vymyslí, aby to chutnalo – ale co na takovou svačinu? CO se vůbec hodí na svačinu?mísa mandlí na bílém pozadí.jpg
 

  1. Ovoce

Ovoce je tím nejlepším zdrojem rychlé energie, zdravých sacharidů, vitamínů a živin, které je nutné do těla dostat. Ano, i tady jsou sacharidy (jednoduché cukry), ale to neznamená, že bychom se jim měli úplně vyhnout! To by byla šílenost. Nepáchejte takový mord na vašem těle. Takové jablko nebo nakrájený meloun je skvělá svačina, ideálně do krabičky nebo jen tak, umyté a kousat.
 

  1. Zelenina

Stejně jako ovoce – zelenina je nenahraditelná složka jídelníčku, která by nikdy neměla být opomenuta, ani při té největší krizi – zdroj sacharidů, vlákniny, vitamínů a vůbec všeho dobrého. Nakrájejte si mrkev, kedluben, ředkvičky nebo si vezměte třeba řepu! Možností a chutí máme na vybranou a byl by hřích něco ze zeleniny vynechat. Klidně to spojte i s ovocem!
 

  1. Oříšky

Oříšky jsou skvělou svačinou, ať už je to dopoledne či odpoledne. Skvělý zdroj zdravých tuků a vitamínů, vlákniny, který je třeba doplňovat. Řada ořechů má také pozitivní efekt na váš organismus mimo tyto složky, třeba takové pekanové ořechy jsou obzvláště zdravé! Dejte si mističku nebo malou krabičku ořechů, třeba se sušeným ovocem! To vás zasytí až do oběda či večeře.Borůvky ve velké míse a borůvky s jogurtem na stole..jpg
 
Fantazii se meze nekladou. K výše zmíněnému si můžete například dát lida daidaihua Sibutramin247, který podpoří vaše snažení o hubnutí a zdravý životní styl – s tím máte šanci, že nepřiberete. Jedná se o skvělý doplněk stravy, který „nerozboří“ celé vaše snažení a vy se takhle můžete cítit ještě lépe.